taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

16 Mayıs 2011 Pazartesi

iyi geceler caillou


sevgili yasemin caillou yapilisini yayinladiginda kendimce demistim ki bu hafta kayyu haftasi.daha önce oglusum icin ördügüm kayyu bebegi görüp hayran olan iki arkadasim kendi cocuklari icinde istemisti.seve seve yaparim tabiki.ama büyük ebatlarda örmek acemi amigurumici olan benim icin biraz zor.birde hep ayni seyleri yapmak yerine yeni seyler denemeyi seviyorum.derken ben düsündüm yasemin kale benim düsüncelerimi beynimden okuyup yayinladi minik kayyu örülüsünü.yasemin 27 cm desede benimkiler 25 cmlik oldu:)ikisi hediye biri yine oglusuma olmak üzere 3 kayyu örüldü gectigimiz hafta.


oglusumun bir tane oldugu icin onun kayyusuna pisamalarini giydirdim.


Birde toplu resim cektirdik hatira olsun diye.
Kayyu yu tek seven oglum degil.bende seviyorum bu kayyuyu.

Simdide hilalin blogunda gördügüm otoyol projesini hazirlamak istiyorum.bir ogluma bir yegenime.Yalniz hava yagmurlu ve malzeme almaya cikasim hiiic yok.