taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Bi arpa boyu




Cocukken annem hep "arefe suyuyla yikanirsaniz bir arpa boyu buyursunuz" derdi.bizde inanir her arefe dustan once bi boyumuzu ölcer birde dus sonrasi ölcerdik.bi arpa kac cm diye sorardim hep.ben koca bi arpa basagi sanirdimda megersem sadece basagin icinden cikan kucuk bir arpa tanesiymis annemin kastettigi.
Gercekligi yoktu belki ama guzeldi inanipta heyecanla dusa girmek.kardeslerinle banyo sirasi icin kavga etmek.once ben yikandim ben senden once uzayacagim nidalari atmak.
Ve yine güzeldi cocuklugumun arefe günleri.bayram tatlilari hazirlamak.bayramligini ütüleyip basucuna asmak.birde okulun ilk günleri okul formami ütüleyip basucumu asardim.
insan yaslandikca eskiyi daha cok animsar oluyo.cocuklugunu daha cok özler.
..eskiden mutlu olmak daha kolaydi sanki..