taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

9 Ağustos 2011 Salı

evlilik üzerine..


Okumayi sevenlerden misiniz? Ben izlemek yerine okumayi tercih edenlerdenim.yada edenlerdendim.uzun zamandir okumaya vakit ayiramiyodum.Eski aliskanligimi tekrar edinmek icin kendimce bir okunacaklar listesi cikardim.listenin ilk sirasinda annecafe de karsima cikipta ilgimi ceken kitaplardan bitanesi olan Senai Demircinin "Ve Ask Evliligin Ellerinden Tuttu" isimli kitabi.Bi cirpida okunabilecek kitaplardan bitanesi.Okumaya ara verip yeniden baslayanlar icin agir gelmeyecek dili hafif bi kitap.annecafe hala evlenmemis veya evliligin ilk yillarinda olanlar icin önermis bu kitabi.Bu agustos evliligimin 4. yili bitti.evlilik yildönümüme denk gelmesinden midir bilemiyorum okurken begenerek okudugum kitaplar arasinda yerini aldi.Yeni birseyler ögrenmedim belki kitaptan ama bildigim seyleri hatirladim.sadece evlilik icin degil insan iliskilerinin tamamina yansitabiliriz kitaptaki bilgileri.

Kalpleri birbirine isindiran ancak Allahtir.-Enfal suresi 63- Esiminizin kalbinin bize lutfen isindirildigini bilmek..
Cevizin kabugunu kirip özüne inmezseniz cevizin hepsini kabuk sanirsiniz diyo yazar.ve daha bir sürü güzel cümle.okunulasi kitaplardan bence.tavsiye ederim.

Yeni evleneceklere yol gösterici olmak adina benimde evlenmeden önce okudugum iki kitabida sizlerle paylasmak istiyorum.birincisi Emine Tasgetiren´ín "Saliha Kadin" isimli kitabi.Bu kitapla tamamaen tesadüf eseri tanistim.Hem kitapla Hem yazariyla.
Dügün öncesi Almanya`ya gelip hem yasayacagim yeri görücek hem esyalarimi alicaktim.Almanya öncesi bir haftada istanbula Teyzemin yanina ugradigimda; bi seminer oldugunu söyledi.Bizde toplanip gittik.Seminer kitap hakkindaydi ve  evlilikle ilgili,eslerin anlasmasiyla ilgili püf noktalari sunuyodu.Bende Emine hanima almanyaya gelin gidecegimi,kitabi hakkinda bahsettiklerini begendigimi, elindeki kitabi bana imzalayip hediye edip edemeyecegini sordum. (kayserili olarak kitabi belese getirdim((: )
Yine bi cirpida okuyup begendigim bir kitapti.

Diger bir kitapta Osman Nuri Topbas´in "Huzurlu Aile Yuvasi" isimli kitabi.Kadinlarin ve erkeklerin aile yuvasinda dikkat etmesi gereken husulari anlatiyo.

Okudugum ve begendigim kitaplari burada sizlerle paylasmak istiyorum.Kendimi okumaya yeniden tesvik etmek adina..