taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

7 Kasım 2015 Cumartesi

Allah bize ne güzel renkler yapmis

Günesli bir kasim cumartesisi.günlük isleri, mutfak alisverisini yaptiktan sonra karar verdik yürümeye.her ne kadar günler kisa günes hemen kayboluyo olsada son demlerine yetistik günün.

Birbirimizin fotografini cektik tahamla pas rengi yapraklarin arasinda.pas rengi yillar yillar öncesine götürdü beni.yillar öncesinde gördügüm ve dalga gectigim pas rengi bir pantolon.tebessüm ettirdi yillar sonra beni.


Cok sürmedi havanin kararmasi.gökyüzü renkten renge girerken,,düsüncelere dalarken ben,,ne az sükrediyorum diye hayiflanirken...bir yandan kalbimle hamd ederken bir yandanda hakkiyla nasil sükredebilirim diye düsünürken tahanin kurdugu cümle beni benden aldi.


Taha gökyüzünü göstererek "iyiki disariya cikmisiz bak allah bize ne güzel renkler yapmis". Sonra ekledi "keske bende Allah olsaydim". Olur mu öyle sey dedim. Allah bir tane. "Tamam ama dedi bende onun gibi herseyi görmek, her seyi yapabilmek istiyorum".