taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

3 Ocak 2016 Pazar

Ikinci bahar

Sabah namazi kaca kadar kiliniyo diye telefonumdaki ezan saatine bakiyorum.
7:59
Ne güzel diyorum günes cikmadan kilabilirim...
Seninle kildigim son namaz geliyo aklima.sen karnimdasin ayrilmamiza asagi yukari on gün var.yada kavusmamiza.
Ayrilik ve kavusma,, iki celiskili durum..
Hastanede gebelik zehirlenmesinden yatarken bir seccade istemistim halandan.gece kalkip dualar etmistim.seni bana, beni tahama bagislasin diye rabbim.nasilda korkmustum seni göremeden kaybederim diye.
O gece seninle kildigimiz son namazdi.sonra kendimde o gücü bulamamistim.sen karnimda tepiklerken beni, ben sana yetememenin endisesini yasiyordum. 
Su an yanibasimda besiginde uyuyorsun.sükür sebebimsin. Agabeyinr hep yasama sevincim derdim, sense benim ikinci baharimsin.tadini kaybettigim secdelerimsin, miracimsin,, miladimsin!
Rabbimin safi isminin tecellisisin.
Ne kadar da cok zikrettim safi ismini sen karnimdayken.uykumun arasinda dahi "ya safi" diyerek uyanirdim. 


Mahirim!.. Sükür sebebim.. Sen benim Ikinci baharim..yazim... Kisim...herseyim.