taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

24 Mayıs 2011 Salı

pazar eglencemiz marsupilami

Oglusumun ilgisini ceken cizgi film karakterlerini örmeyi seviyorum.Sabirsizlikla da bekliyorum anne bana su oyuncagi ör diyecegi günü.Bu uzun kuyruk marsumuz.bir oyuncakla uzun süre vakit geciremesede ilk gördügündeki gözlerindeki gülümseme yetiyor bana.
Genellikle oglusum uykudayken örmeye firsat buluyorum ve uyaninca gördügünde cok seviniyo.Marsuyuda bir sabah uykusu ertesinde bitirdim.uyandiginda bes yasindaki kuzeniyle paylasamadilar.Kavgadan mutlu olunur mu demeyin ama ördügüm oyuncak icin kavga edildigini görünce mutlu oldum ben.Hep beraber huba huba marsupilami diye sarkisini mirildanarak dolandik 3 kafadar.


 

hah hah hahaa marsupilamii..