taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

19 Mayıs 2011 Perşembe

16 ay 16 kelime

Taham onalti aylik oldu.Onalti ayda neler ögrenmisiz bakalim:
anne,baba,dede,anneanne,baanne(babaanne),erda,beni(benide götür yada banada ver demek isteyince),ay,ah(al),akki(attim),gaayy(kayyu)
yani yaklasik 16 tane kelime biliyoruz. Birde bana bise anlatmak isteyince ismimi söyleyip ardindan bidibidibidi dememiz var.aglarken acidi dememiz var.uykuyu hic sevmiyoruz.geceleri süt icmek yerine puding yiyoruz.öyle her pudungide yemeyiz ha findikli kakaolu olandan olucak.gece gece ana ogul tek gözümüz uykudayken nasil yenir-yedirilirse artik.oglummu yiyo yastik yorgan mi tartisilir:))
dolabin kapagini acip iceri oturmayi ordaki kiyafetleri karistirmayi cok seviyoruz.
en sevdigimiz cizgi filmler:kayyu,gazoon,ücüzler
en sevdigimiz yemek:ispanak,bulgur ve pirinc
en sevdigimiz meyve:karpuz hatta tek sevdigimiz meyve aslinda bebekken armut püresine bayilirdi ama simdilerde pek meyveyle aramiz yok
topa ayakla tepmeyi seviyoruz.birde elimize ne gecerse firlatmayi.öyle sinirlenince degil ama. sinirlenince olsa anlicam haklidir dicemde bizimkisi sadece keyfi.zevk olsun eglence olsun diye.
merdiven cikip inmeyede bayiliyoruz.ben yukaridan bise almaya cikiyorum birde bakiyorum taha bey arkamda.ne kadar hosuma gitsede korkmuyo degilim hani.3 kati kendi basina..
zaman nasilda hizli ilerliyo seninleyken bebegim.daha dün ne zaman sürünecek,ne zaman yürüyecek bu derken simdi top pesinde kosuyosun.

iyiki varsin bebegim iyiki benim oglusumsun ve ben iyiki senin annenim.