taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

8 Mayıs 2011 Pazar

Annelik!

Annelik zor zanaat!
Anneysen eger daha güclüsün hayatta ama daha yorgun.daha mutlu,daha ürkek.daha caliskan,daha az uyuyan,daha sinirli ama daha sabirli.Anneysen eger daha kendinsin...
Annelik!Allah tarafindan verilmis bir lütuf.

ve artik bende bir anneyim...ve artik annemi daha iyi anliyorum...


anne olduktan sonra annemi daha bi özler oldum sanki.daha bi kiymetini bilir oldum.onun bana karsi hissettiklerini anladim.benden beklentilerini (ki ben 15 aylik bebegimden bile bekliyorum.)anladim.benim kücücük bi hareketimle mutlu olup kücücük bi hareketimede kirilmasinin sebebini cözdüm.hep bu annelik duygusu..

öncelikle cicegi burnunda anne kendimin sonra annecigimin sonrada bütün annelerin anneler gününü kutluyorum.