taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

13 Mayıs 2011 Cuma

bugün ben

bugün ben yoruldugumu hissettim..
bugün ben anne olmanin ne kadar zor oldugunu farkettim..
bugün ben gurbette anne olmanin daha da zor oldugunu farkettim..
bugün ben cocugunla zaman gecirmenin sadece onun yaninda olmakla olmadigini anladim..
bugün ben cocuklugumu özledim..cocukluguma yolculuk yaptim hayalimde ve bugün ben hep cocuk kalmak istedim.
bugün ben hayatimdaki degerleri yargiladim.hayatimin geri dönüsüm kutusunu bosalttim sistemi yavaslatmasin diye ama bi yandanda geri dönüsüm kutusuna göndermeler yaptim ve bosaltmadan önce bir kera daha düsüneyim diye biraktim bir kacini.silmek veya tekrar yüklemek isini zamana biraktim..
bugün ben hediye caillou ördüm,ve hediye puaca yaptim..
bugün ben degersizlimi anladim..
bugün ben degerimi anladim..
bugün ben eski bi dostla görüstüm..
bugün ben eski dostlarin eskimedigini gördüm..
bugün ben cok agladim az güldüm..
bugün ben yeni kararlar aldim hayatimda.
ve
bugün ben aldigim hic bi karari uygulamadim:))))
ve yarin ben yeni bir güne eski bi günaydinla degil yeni bi günaydinla merhaba dicem.