taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

17 Ağustos 2012 Cuma

bebek bezinden bisiklet


caanim arkadasimin dogumuna az bir zaman kalmistiki hediye arastirmasina koyuldum.öncelikle bebegine kücük bi gurumi örmeliydim.bir kac tane sectigim karakter icerisinde; tahaya yaptirdim secimi ve oda ayicik secti.yani pooh.kafa ve gövde bittiginde taha bi gece ayicikla uyudu.kollari ekledigimizdeyse daha bir sevindi tahacik.ve ayaklarda ekleninde tahanin vazgecilmezi oldu ; kii paketledigimde ayicigi istemesine "onu bebege örmüstük ya" cevabiyla odasina kosup agladi.onun örgü oyuncaklarini kucagina yigip sevgi sözcüklerinin sonunda ayicigi bebege vermeye ikna oldu.
pooh ne kadar benzedi tartisilir.ama bence sevimli bi oyuncak oldu.
sonrasinda son zamanlarin gözde bebek hediyelerinden olan bez pastalari netten arastirirken bisiklet seklindeki güzume carpti.hemen malzemeleri aldim ve ise koyuldum.

ve tahanin kiskancliklari devam etti.önce aldigimiz biberonu istedi.o bebegin seninkini vereyim dediysemde cook zor ikna oldu.ve ömrü hayatinda sadece bir kac kez biberondan süt icen taha o gun biberonla süt icti.hemde evdeki biberonun basligi minik olmasina ragmen.uyumak icin odasina gittigindeyse bebek bezini paketiyle getirip yativerdi önüme"anne bunu sar"diyerek.
tahadan arta kalan zamanda , o uyurken hazirladim bu bebek bezinden bisikleti



aramiza hosgeldin mehmet anil bebek!..