taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

4 Mayıs 2013 Cumartesi

arkadaslarla kahvalti

bazen öyle yorulursunuz ki; sizi yoran hayatmidir yoksa hayatinizdakiler midir bilemezsiniz.belki bilir bilmezden gelirsiniz.yorgunlugu gidermek icin en iyi seyse yeni yorgunluklardir.
bende yorgunlugum bir nebze dinsin diye, arkadaslarimi kahvaltiya davet ettim.ne pisirsemdi hangi tabagi hangi örtüyü kullansamdi diye dusunmek iyi geldi.kafa dagitmama yardimci oldu.hem yedik ictik,hem gulduk eylendik.

öncelikle tahamla bir gun oncesi pecete ve cicek almak icin dustuk yollara.aslinda benim hayalim evdeki papatyali pecetelerime uyumlu olsun diye bir buket papatya almakti.lakin bulamayinca, birde cicekcide ayni desenden cicek ve pecete bulunca, hazine bulmus gibi sevinerek eve döndüm.
cicegi aldim ve tahama uzattim cunku ince ruhlu bir erkek evlat yetistirmek niyetindeyim.duygularini ifade edebilsin.yeri geldiginde cicek alabilsin utanmadan ve söyleyebilsin sevdigini." al annecim dedim bu cicegi sana aldim" taha klasik sorusunu sordu" neden?" bende klasik cevabimi verdim"cunku seni cok seviyorum ben" ve yine soruyla cevap" anne! neden deviyodun(seviyosun) beni?" hoppala ..ne deyim ki simdi:))" sevginin nedeni olmaz bebegim."ama taha hala bir cevap bekler edasiyla bakiyo bana"cunku sen benim canimsin! kanimsin!" tahanin verdigi cevap" hiii.annadim" birde tesekkur etmesi var.3 yas 3 aylik olmasina ragmen hala yuvarlayarak konusmasi, konusurken annesinin cocuklugundaki gibi " d" yi kullanmasi ve kayserili oldugu icin "g" yi kullanmasi onun konusmasi apayri bi tad katiyo bence.yada ben annesi oldugum icin bana öle geliyodur.heheh:)"dedebeyiim" gibi bir sey diyo tesekkurederim yerine.

sofrayi aksamdan hazirladim.icine konulacak mamalarida sabah hallettim.

catikatiblog da gördügüm gibi servisligide ayni peceteyle katladim.kahvalti sonrasi meyve ikraminda kuru meyveyle kuruyemis verirken kullandim.niyetim tuzlu kurabiye yapmakti ama yapamayinca farkli degerlendirdim servisligimi.

tahamin odasindaki plastik masayi oturma odamiza indirdik.bir sandalye ve arkadaslari icin plastik tabaklar almamiz gerekiyodu.marketteki plastik tabaklari uzatip sordum hangisini alalim diye.mavi,mor ve pembe vardi.taha pembeye uzanip" ben cilek severim" dedi. cilek rengini ay pardon pembe rengini aldik.pecete olaraksa oglusumun en sevdigi kurbakli peceteleri kullandik.