taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

19 Ekim 2012 Cuma

nostalji



biraz noatalji olsun birazda elimdeki artik ipler degerlensin dedim ve basladim ormeye.annemin masa ortusu vardi bu modelden.uzerine nakis makinasini koydugu masada serili dururdu.cocukken dalga gecerdim usumesin diyemi kalin iple ordunuz diye:) sonra anneanneminde vardi ayni masa ortusunden ve muhtemelen diger teyzeleriminde vardir.anneannemin terasinda duran masada ortuluydu.orerken cocukluguma gittim.belkide bu yuzden bu kadar severek ordum bu battaniyeyi.battaniye diyorum cunku masa ortusu yapmicam ben:) babannemiz paspas orde suralara atak diye dalga gecsede severek ve buyuk bir hevesle ordum cocuklugumun modelini.tahamda her ip degistirmemde anne bittimi diyerek kostu yanima.
aslinda daha buyuk bise dusunuyodum fakat gucum bu kadarina yetti.belki ilerde uzerime eklerim zaman uaman bir kac sira fakat simdilik 87 cm.
gule gule kullanayim:)