taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

1 Ekim 2012 Pazartesi

bir bilye yuvarladim sana dogru



bir bilye yuvarladim sana dogru icinde biraz sevgi biraz heyecan var..
bir bilye yuvarladim sana dogru icinde biraz sucluluk duygusu var..
bir bilye yuvarladim sana dogru icinde biraz annelik var oglusum...

vakit eylul! vakit sobahar! vakit evde sikilmaca ve daralmaca, vakit oglusa yetememece, vakit aglayip anneyi bunaltmaca!

son zamanlarda mevsimin degismesininde etkisiyle belki, belkide annenin bilemedigi sana yetemedigi icin uyumak istemiyosun oglusum.odana cikarmak bir dert,yattiktan sonra uykuya dalmani beklemek baska bi dert.son zamanlarda uyku saatin gelince hep sana "odanda surprizim var" diyerek yatmaya ikna ediyorum ve elime ne gecerse surpriz diye kandiriyorum seni.mesela gecenlerde babanin okudugu bi teknoloji dergisini sana surpriz diye yutturdumda sende icerisindeki ipadlere falan bakip bundan alalim diyerek uykuya daldin.
bu ogle uykusundaysa artik surprizin ne oldugunu soylemeden inanmadigin icin sana bilye aldim dedim.sen heyecanla odana kostun ben etrafi kolacan ettim ama bilyeye benzer hic bise bulamadim.ve yine kivirdim."bilye aldim demedim bilye orucem sana hadi renk sec ne renk yapalim". sen turuncu ipi sectin kimmizi diyerek.ve sabirsizlikla bekledin iki tane bilye ormemi elinde icine dolduracagin elyafla.sonrasinda minicik ellerinle bilye atma calismalari yaptin sude teyzenden gordugun kadariyla.ve sen uyu ben sana yine oreyim deyincede siyak(K ya dikkat:)) bilye siparis verdin.avucunda iki bilyenle daliverdin uykuya.
bakalim uyandiginda ne tepki vericeksin bilyelerine..

dip not: sonradan okuyunca farketz.vakit eylu degil:) bugun ekim1 olmus.ahahah:)))