taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

25 Ekim 2012 Perşembe

bayraminiz bayram ola, bayraminiz mubarek ola..


bayram persembeydi cumaydi derken persembe bayram sofrasini kurdum.ama bayram namazi cuma kilinicak yasadigim sehirde.
bayrami karistirdilar.allak bullak ettiler diye cok kiziyorum.
bize gore bayramin ikinci gunu olan cuma gunu yani yarin bayram namazi var.kismetse oglusumun ikinci bayram namazi olucak.yarin babanla camiye gitcen diyerek heyecanla hazirladik kiyafetlerini.benim sundugum seceneklerden kendisi secti.




instagramdan takip edenler bilir
bayram icin cocuklara bayram kuzulari yaptim.yine instagramda bir anasinifi ogretmen arkadastan gorup,ayni fikri uygulayarak.sonra o kuzucuklara minik posetler baglayip icerisine klasik seker, balon,harclik uclusuyle.

sonra tahacik ayni kuzucuklardan babasina ve halalarinada yapmisti.babasina vermek icin babasini beklerken cok heyecanliydi kuzum.nihayetinde kendisi yapistirmisti kuzunun kafasini ve ayaklarini.arkasina sakladi once.sonra cikarip surpriz dedi tabi yuvarlayarak.tam hatirlamiyorum nasil telaffuz etti surpriz kelimesini.ama gozlerindeki isiltiyi cok iyi hatirliyorum.el emegi kuzusunu elinden birakmasina izin vermedi babasinin.koltuga biraktigi kuzuyu tekrar tutusturuverdi eline biraz kizgin bi sesle.tuuut! :))

babasiyla bayram hediyesini secmeye kendisi gitti.kumandali araba almis.ama araba deyince kiziyo.dimdeeek diyerek.simsekmis o.ismi varmis:))

ve bayram surprizi balonlari vardi tahanin uyaninca 15 dk oynadigimiz.buyuk balon bulamamistim bu bayram.minnacik balonlari sisirmekte epey guc oldu benim icin.


tahanin bu gunlerde telefon hobisi basladi.uzun uzun konusuyo.bugunde teyzeleriyle konustu.ii bayyamlay dedi.oyuncaklarini gosterdi telefonda.ev telefonuyla gorulmedigini bir turlu anlatamadim bu cocuga:))
bi simsekle oynadi tum gun bi halasinin aldigi ayni karti bulmaca oyunuyla.ama biz aynisini bulmak yerine taso gibi oynadik.

gurbette bayram, bayram gibi olmuyo.ama yinede oglum bir suru guzel ve heyecan dolu hatiralar biriktirsin istiyorum bayrama dair.kah balonlarla kah hediyelerle kah babasiyla bayram namazina gitmelerle.
ne kadar basariyorum bunu 10-15 sene sonra gorebilicem.benim cocuklugumun bayramlari diye baslayan cumleler kurdugunda tahamin.

herkese mutlu bayramlar..