taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

6 Temmuz 2013 Cumartesi

sudeme ani defteri


ablaligi son kez tattiran minik kardesim sudem.bebekliginden beri hep ayni cümleyi kurdum.
sudem! icimin gülen yüzü...



sudem benim,tahamdan önce bana yarim annelik yasatan kardesim.

temmuzun 27 sinde 12 olacak.ve bende 12 yildir biriktirdigim hatiralari ani defterine dönüstürdüm.



önce elimde olan bütün hatiralari yigdim önüme.dogdugu günün takvimi,bilegine dogdugunda taktiklari bileklik,(kiz olmana ragmen neden mavi taktilarsa bilinmez:)),dogum günü resimleri,ana sinifindaki yilsonu davetiyesi vs..

hepsini ayri bi sayfaya yapistirdim yüregimden dökülen bir kac cümleyle birlikte.

iyiki varsin melegim!!