taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

28 Temmuz 2013 Pazar

2013 iftar sofralarim

bu ramazan daha özenli daha süslü sofralar hazirlamaya calisiyorum.bunun instagramda gördügüm sofralarla yakindan alakasi oldugu gibi, ramazanin ilk yarisinda mutfagin sadece bana ait olmasiylada alakali olabilecegini düsünüyorum.babannemizin izinde olmasi hasebiyle mutfakta sef bendim bu ramazanin ilk yarisi.




bu ilk iftar soframdan bir kareydi ve üc oturumda yedik yemegi.ilk oturumda taha ve ben.bizden yarim saat sonra esim antrenmandan geldi ve yedi.( sanirsin profesyonel oynuyo.oruc oruc anrtenmana nasil dayaniyo gercekten merak etmekteyim) .ve ücüncü olarakta dedemiz öglenci calisiyodu.esimden yarim saat sonrada o geldi.




ilk günler sofrayi ciceksiz koymadim.simdilerde yemegi zor yapiyom;) 




kimi gün kocaya jest cimbom temaliydi,




kimi gün oglusa jest simsek temali.üc erkekle iftar edince böyle arabali sofralar kuruyo insan;)


halalarimizi böyle güller icinde bir sofrada agirladik.




ve camimize mukabele okumak icin türkiyeden 3000km uzakliktan gelen hocamizi bahcede böyle bir sofrada agirladik.

bütün bu hazirliklari yaparken oglusumla cok güzel dakikalar gecirdim.kah mutfak tezgahinda beraber corba karistirdik, kah ekmekleri sepetine beraber dizdik, kah bana zorla biseler yedirmeye calisti.

hepinize mutlu, huzurlu ramazanlar diliyorum.ve tüm zulum altindaki kardeslerimize dua ediyorum.