taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

2 Kasım 2012 Cuma

ay!

vakit gece.yuregim dolu, gozlerim nemli panjurunu kapatmadigim penceremden bulutlara takiliyo gozlerim.ve aya..
ay sanki konusuyo benimle.bak en karanlik gecede bile ben varim diyo.karartma kalbini.

parmagimi kesmisim bu aksam yemek yaparken.yuregimin sizisiyla yer degistiriyo sanki.biri hafifleyince digeri sizlamaya basliyo.
gokyuzu unutturuyo bir an sizintilari.yattigim yerden bakiniyorum oyle.bir iki yildiz ve ay.birde bulutlarin hateketi belli oluyo gece olmasina ragmen.sanki duman var gibi bi goruntu bulutlarin hareket etmesi gece.

susadigim hissediyorum.su icmek icin kapiyi actigimda kocamsn bir orumcek cikiveriyo karsima.merdivenin basinda.odamdak su sisesinde su kalmamis,orumcek yolumu kesmis asagi kata indirmiyo,elimi kestim sizliyo,sabaha cok var uykum gelmiyo.ay bana bos yere gulumsuyo tepemde.

cocukken izledigim korku filminden dolayi korkarim orumcekten ve almanya oyle bi yer ki turkiyede gormedigim buyuklukte ve cinste var.helede bahceliyse evin.
o koca orumcek kapinin altindan sigmaz dimi:((