taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

19 Ocak 2012 Perşembe

iki

ilk dogum gununde annecigin hala toparlayamamisti kendini.pasta bile yapmadi sana.icinde uktemi kalmisti yoksa annen hayatami donmustu yeniden bilinmez bu dogumgunune ozendi bitanem.hadi beraberce anlatalim yaptiklarimizi asama asama.hem sana hatira kalsin minigim hemde bloger teyzelerine fikir olsun.
dogum gunu hazirliklarina aylar onceden kece dogum gunu taci yaparak basladik.

bu benim ilk kece calismam olmakla birlikte patenti bana ait degil.nette gorup begenip senin icin buyuk bir heyecanla hazirladim.ha degdimi annecim o kadar ugrasmana diyosan bilemiyorum.cunku toplamda sadece 10 dk kafanda durdu yada durmadi.
sonra gelen arkadaslarina dagitmak icin bu minik kayyu bebekleri ordum.ben orerken sen cok eglendin minik kayyularla.beraber onlari konusturduk.hepsini birden yastiga dizip uyumalarini bekledik..



sonra bilgisayardan teyzenin senin icin yapmis oldugu kayyulu resminin altina orhan taha 2 yasinda yazarak ciktisini alip kayyularin ellerine diktik.ve hatta ayni resimden pecetelik ve pipet susu yaptik.

ve beklemeye koyulduk o gunun gelmesini.


dogum gununden bir gun once dogumgunu temamiza uygun olmasi babinda kayyulu kurabiye yaptik tabi sen yarimlayip yarimlayip yenisini yemek istedin.



ve sen uyurken annecigin balonlari sisirdi geceden.uyanip odaya ilk girdiginde verdigin tepki herseye degerdi bitanem,waow dedin ve arkani donup anne baaa anne baaa diyerek tavandaki balonlari isaret ettin bana.

dogum gunu sonrasi arkadaslarinla patlattik hepsini bir igne yardimiyla vede cok eglendiniz.
yemek faslina gecmeden once kisa bir kuran okuyup dua ettik.


daha once kayyu cilginligi adli postumda duvar sitickerini paylasmistim.onu ödunc olarak duvar susu yaptik.simdi tekrardan odanda asili sticker olarak.


ve masamiz...




pasta dahil hepsi anneciginin el emegi.sen pasta gelmeden once;pastayi odaya erkenden koyupta sonra kremasinin oda sicakliginda erimesinin sonucu pasta kendine gelsin diye bahceye soguga cikardigim icin pencereden bakip baki anne kayyu anne cufcuf diyerek agladin.


ve mutlu son pasta geldi gozyasi bitti...




iyiki dogdun bebegim.rabbim iyiki seni bana bahsetti.iki yila ne cok sey sigdirdik seninle ne cok ani biriktirdik.gözyaslarimiz kahkahalarimiza karisti,uykusuz geceler yerini gunduz uykularina bazende uyuyunca kendime vakit ayiramiyorum diyerek sis gozlerle nette dolanmalara birakti.bagrismalar sonrasi sirnasmalarimiz bitmedi.sen beni uzdugun zaman affettirmek icin öpucuklere bogdun ben sana kizdigimda affettirmek icin öpucuklere bogdum.hayatimi babandan once ve babandan sonra diye ikiye ayiriyodum.meger öyle degilmis.hayatim anne olmadan once ve 

anne olmadan sonra diye ikiye ayriliyomus.hayatta en buyuk ask evlatmmis.canmis.bunu ögrettin bana.zor bi cocuksun yemeyi ve uyumayi sevmezsin ama zorda guzelmis bunu ögrettin.sana hamileyken sesim kalinlasmistiya hani doktor hormonel duzelir demistide hala eski sesime kavusamayip yeni sesimle hayatima devam etmek zorunda kalmistim.bazen özlemiyo degilim hani o eski ince sesimi.hatta uzuluyorum bile.ama seni görunce seni dusununce herseye deger diyorum.senin icin herseye deger bebegim.
seni bana verene sevgini icime koyana binlerce sükür,binlerce tesekkur...