taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

9 Ocak 2012 Pazartesi

2 ye dogru



sen ikiye dogru adim adim ilerlerken,bebeklikten yavas yavas cikip cocukluga dogru gidiyorsun.anneciginse genclikten orta yasa dogru.sen buyurken bende yaslaniyorum minicigim.
bazen bakakaliyorum sana hayranlikla.hic asik olmamisim ben meger  bu gune kadar.unuttuklarimi hatirliyorum seninle.kucuklugumde soyledgim sarkilari,oynadigim oyunlari.hoplaya ziplaya seninle oynarken kendi cocukluguma gidiyorum.mutlu bir cocukluk yasatmak istiyorum sana.bazen annemin bana bagirdigi gibi bagiriyorumya hani sana ama sonra yine o anneminbana sarilmasi gibide sariliyorum.annemde sucluluk hisseder miydi aceba bana kizdiginda diyorum.
ne cok seviyorum seni bir bilsen.
unuttugum siirleri seninle yeniden ezberliyorum.kah yilmaz erdoganin siirindeki gibi "isin zor oglum,hem buyuyecek hem bizi buyuteceksin" diyorum.kah murathan mungan gibi "ben sende bütün asklarimi temie cektim" diyorum.
mni mni bir kus donmustu sarkisini söyleyip sonra anlayabilesin diye hikayesini anlatiyorumda sende sarkiyi duyunca anne avaaa(uf olmus) diyerek kusun dondugunu söylüyosun.
2 ye dogru...
ben bebeklik hallerini simdiden özler oldum.konusmaya baslaman hosuma giderken sustugun yuz mimiklelerinle anlastigimiz gunleri simdiden  özlüyorum...
zaman nede cabuk geciyo.sen dogmusun da 1 olmusun simdide 2 olucaksin.
ve bugun beraber dogumgunu pastanin uzerini suslemek icin seker hamurundan kayyu figuru yaptik.sen mutfak tezgahnda kayyuyu görunce  önce sevinerek ortalikta sekerek dolandin.sonrakayyunun yanina oturmak istedin.ben kayyuyuyyecez simdi deyince hemen vekmeceden bir tabak aldin ve bende kayyuyu tabaga koydum.


ve sen kosarak yine cekmeceyi acip bi catal kapiverdin.once korktun yemedin.ye hadidedikce catali yaklastiriphemen cektin.sonra kolu koptu diye agladin.ama sonra catali silah yapip taa taa diye öldurdun kayyucugu ve en sonundada catalla delik desik edip halinin ve sehpanin uzerine dagittin.