taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

7 Haziran 2011 Salı

babasinin oglu



2 haziran almanyada babalar günüydü.El emegi hediyelere bayiliyorum ben.Bu tisört fikrinide sümeyye de görmüstüm.Daddy`s boy(babasinin oglu)babalar gününde güzel bi sürpriz olur demisti.

Babalar günü olurda babaya hediye olmaz olur mu hic.Bende bir tisörtte babamiza hazirladim.Sohn ist mein größter fan(oglum,benim en büyük hayranim).Oglusumun tisörtünü hazirlarken cok güldüm kendimce.Bilirsiniz Türkiyede araba veya kamyon yazilari meshurdur.Bir kamyona "babam sagolsun" yazinca kiro oluyosun ama bi tisörte "Daddy´s boy "yazinca cagdasoluyosun.(of dogru kelimeyi bulamadim.kitap okumaliyim.türkceyi unutuyorum.duyanda perfekt almanca konusuyorum sanicak:))ama 50 kelimeyle türkce konusuluyo burda.benim unutmam cok normal bence:))cagdas kelimesi yerine sectiklerim: modern,kültürlü,entel..hangisi daha cok yakisir karar veremedim.)Tek fark biri türkce digeri ingilizce!
Önceleri kizardim hep türkce yerine yabanci dil kullanilmasina.Is yeri isimlerinin yabanci dil olmasi beni cileden cikarirdi.Yani eski ben olsaydi kesinlikle bu tisörtlerdeki yazilar türkce olurdu.Zaman beni de degistirmis demekki:))Ama eski bana ayip olmasin diye birde türkce olarak hazirlamayi düsünüyorum oglusuma.
Vel hasil-i kelam 5 gündür yazilmayi bekliyordu bu post.sonunda yazildi.

Babalar günün bir kez daha kutlu olsun bitanem!..
Iyiki oglusumun babasisin!..
Iyiki hayatimdasin!..