taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

23 Temmuz 2012 Pazartesi

sudemin dogum gunusu

7 haftalik bir iznin sonunda eve dondum ve bloguma zaman ayirabilecegim.hazirlanmayi bekleyen postlarin icinden sudenin dogum gununu sectim.
benim dogum gununden once donecek olmamdan dolayi dogum gununu erken kutladik.
Arkadaslarina dagitmak icin parmak kuklalari izne gitmeden hazirlamistim.


once alisverise gidip pasta malzemelerimizi aldik bir gun oncesinden.hazir pandispanya kullandim pasta yapiminda.bimden aldik iki adet.kremasida hazir soguk kremaydi ve icerisine bir pakette kremsanti ekledim.seker hamurunuda sudenin sevdigi renk tonlarinda aldik. pembe ve lila. 



dogum gunu suslemesicin pembe karton ve balonlar aldik. 
 


balonlari ucan balon gibi olmasi icin sisirip sacimiza surerek elektiriklendirip tavana yapistirdik.pastadan sonra ilgiyi ucan balonlarmiz cekti.
masayi hazirlarken yegenleri taha ve yusuf yardim etti. pastayida diger kardesimle susledik.