taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

31 Temmuz 2012 Salı

ilk sulu boya boyamamiz

orucun insana verdigi halsizlikle alakali olsa gerek hic disari cikasim yok.taha evde sikildi mizilayip durur.
ben:caninmi sikildi.
taha:hii
hihi demek oluyo bu hii.ne yapalim ne istersin deyince teyzesinin aldigi sulu boyayi isaret ederek:"boya"dedi.hemen babasinin calisma masasindan bir a4 cektik ve ise koyulduk.
birinci sayfayi boyarken uyumluydu taha.ben fircayi boyaya batirdim verdim oda rastgele karaladi.babana resim yap tamammi dedim.mamam dedi ve basladi.bir iki cizik atti:"anne bak alim daptim" dedi.
sonrasinda hizimizi alamayip ikinci kagida gectik.
ben araba yapayimmi sana dedim ben
bapcaam diye aldi elimden fircayi.o biraz sikilmistiki ben heveslenip fircayi alinca kiskandi.beniiim diye aldi elimden sonrasindada ben bi cizik attim diye burusturdu resmi ve :"anne bu iyyenc (igrenc).ee' oldu ee' "diyerek ativerdi ve yeni bir kagit aliverdi.sonrasindada bitti deyip toparladi boyalarini resimler odasina duvara asildi ve oda dagitilmaya devam edildi.
ve yine paylasma ogretilemedi.anneyle bile paylasilmadi boya.kaldiki diger cocuklarla..