taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

9 Mart 2015 Pazartesi

Taham bes yasinda



Senenin ilk ayi ilk dogumgünü tahamin olsada en son ona sira geldigini düsünüp sabirsiz ve mutsuz.onuncu ayda benim dogum günümle basliyo bizde dogum günü fasli.onbirinci ayda 2 , onikinci ayda 3 dogumgünü ve ennihayetinde 18 ocak canözüm, yasama sevincim biricigimin dogum günü.
haftalarca ben nasil bekleyecem dedi durdu.defalarca pasta siparisinin formatini degistirdi.en son minions ta karar kildi.
Süsleme icin internetten iyiki dogdun yazisi bulup, ciktisini aldim.minik parmak kuklalar ördüm arkadaslarina dagitmak icin.

Konusma cubuklari hazirladim.


Tisört baskisi yaptim.

Masayi beraber hazirladik önce

Sonra sisirdigim balonlari minionsa cevirdi taha.

Ve süsleme tamam.

Ufak tefek atistirmaliklar, minons cizimli muzlar,seker,sakiz...


Pastamiz halamizdan..


Bu da kres icin yapilan.

Yüzün hep gülsün güzel gözlüm.canözüm,can oglum, candan öte oglum..