taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

23 Mart 2015 Pazartesi

agabey taha



Ne de cok yakisti ogluma abilik.daha simdiden abi havalarina girdi.
Ilk tahamla paylastim.coksevindi cok heyecanlandi.ilk olarak ismini ne koyacaz dedi.sen bilirsin sen abisisin ne dersen o olsun dedim bende.durakladi önce sonra muhammed koysak olmaz demi dedi.o onur abinin adi.(onurun ismi onur mustafa.muhammedde mustafada peygamberimizin ismi oldugu icin ayni gibi düsündü) zaten sonrasinda kizlar daha sirin oluyo diye kiz kardes istiyor.

Benim bulantilarim ayni siddetiyle devam ettigi icin bebek konusu hep sicak kaliyo evde.taham ilk baslarda bu durumdan sikayetciydi.kusta ciksin karnindan bebek.biktim bulanmandan benimle hic oynamiyosun artik diye sikayetlenip duruyodu.bugünlerde artik ciksin karnimdan deyince kiyamiyo yazik cok minik ölür o zaman.cikmasin dursun diyo.

Bir gün öyle yorulmustum ki bulanmaktan tahaya: anne olmak cok zor.senide böylebulantilarla kusmalarla dogurdum.cocuk olmak ta zor mu? dedim. "Immm dedi.ipadin olursa cok ta zor degil aslinda"

Bir gün mutfakta bögüre bögüre dolap temizlemeye calisiyorum.kosarak geldi yanima anne sen iceri git bulaniyosan ben temizlerim dolabi dedi.nasil da iyi geldi bu cümle bana.

Bir sabah bulantilarla bogusurken beni sakin birakma hic tamam mi dedim.niye yaslaniyon mu ki sen dedi.daha degil ama bir gün yaslanicam dedim.o zaman ipadinle telefonun benim olur dedi ne yapcan sen yaslaninca onlari.olsun dedim ama her gün arican beni wvlendiginde söz mü dedim.off mama yaa evlenmek güzel bir sey degil.ben evlenmicem korkma.hem eblensem bile senle evlenirim.

Bulanti nedeniyle gündemimiz bebek.
Bebegim diye hitap ediyo taham kardesine.her gün yeni bir isim buluyo.bir gün uhr ( saat ) olsun dedi.uhr diye isim olmaz deyince küstü.tamam dedim olsun. Bir gün süper mariodaki ejderhanin ismini koydu kardesine.neyseki gönlü ghemen geciyo buldugu isimlerden.
Anne dedi birgün.anneanne neden senin ismini yenge koymus :))
herkes güzel isimleri kapmis bebegimize isim kalmamis diye üzülüp duruyo minik abi.

Kah " anne o minicik bebek senin mideni bulandirmaz ki sen hasta olmussundur" diyerek tez yürütüyo, kah  karnim kocaman olunca nasil araba sürcemin derdine düsüyo.süremezsem karnim direksiyona degerse oda krese gitmezmis.kresi asmak icin bahaneler üretiyo.
Dogunca beraber yapicaklari seyleri hayal ediyo simdiden.

Bana en cok dokunaniysa bir aksam uyumadan önce hüzünlü bir ses tonuyla bana dedi ki; " ben neyi düsünüyom biliyon mu? Bebegim dogunca ben ne olacam? Nerde uyuyacam?"
 " merak etme dedim. Sag kolumda sen yatarsin.sol kolumda o.seni burakir miyim"
Gözleri isildadi.tesekkür etti ve uykuya daldi..