taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

2 Kasım 2014 Pazar

Ekime güle güle derken


Güzeldir ekim benim icin..dogdugum aydir..abla oldugum aydir..ikinci kez teyze oldugum aydir..bütün bu güzelliklere bir de oglusumun en yakin arkadasinin dogum günü eklendi.
Tahamin kankasi özgür icin ördüm örümcekadam sapkayi bu ekim ayinda.

Oglusumun istegi üzerine cimbomlu minnions sapka ördüm birde.


Yeni modeller denemdim ebay de satilsin diye.


Her zaman oldugu gibi fotograf karesine atladi taha beni de cek diyerek.bu kekin erkek renklisinden bana da ör dedi sonra.cok begendim dedi.turunculu mavili ipler secti kendisine örmem icin.
Ve kasim..
Ilk kez teyze oldugum ay..
Havuclu tarcinli kekle karsiladik kasimi taha ve furkanla..

Kek piserken üzerinin süslerini hazirladik.Kekin üzerini süslemek icin kagida isimlerini yazdik ve kestik.bu sirada kabaran keki gören furkan heyecanla "yenge bak senin gibi sisgo oldu kek.pisti " demezmi.Bi agiz tadiyla kek yiyecektik furkandan sisgo damgasini yemeseydik.iki kg almis olabiliriz de sisgo falan.olmadi yani.
:):):)
 pisince üzerine  kagittan isimleri koyup, pudra sekeri eledik.cocuklar ilk etapta sadece kagitlari koyacagiz sanip pek ilgilenmediler.pudra sekerini eleyip kagitlari kürdan yardimiyla kaldirinca ikisi birden heyecanlandi.benim adimi önce cikar diyerek didistiler.
Üc kafadar eylenceli bi kek yaptik.taha tabiki sadece hamur pismemisken yedigiyle kaldi.bu cocuk yemek yapmayi seviyo yemeyi sevmiyo kesinlikle.olsun furkanla ben yedim onun yerinede;)

Ekime cupcake bereyle güle güle derken kasima havuclu kekle hosgeldin dedik.