taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

1 Ekim 2014 Çarşamba

Mutlu cocuklar,,mutlu bayramlar

Bayrama iki gün kala cocuklarin bayram hediyesi hazirliklarini tamamladim.fikir olsun diye de sizlerle paylasmak istedim.


Instagramda da paylasmistim bu fotografi.aslinda her sene birbirine yakin hediyeler hazirliyorum.sadece sunumda biraz farklilik yapiyorum.


Bu yilda her yil oldugu gibi hediye paketinin ici balon, sakiz, cikolata, topitop ve harcliktan ibaret. Hediye paketimde sandivic icin satilan kesekagitlari. Burada 60 li paket halinde satiliyo ve de fiyati cok uygun. Görüntü olarakta cok hosuma gidiyo.
Üzerine iyi bayramlar yazisinida wordde yapip ciktisini aldim.internetten herhangi bir koyun resmini kopyala yapistir yapark worde aktardim.altina iyi bayramlar yazip A4 e 6 tane sigacak sekilde hazirladim ve ciktisini alip kestim.kücük süs mandallarlada kese kagidina tutturdum.


Hepinize simdiden iyi bayramlar dilerim.





Mutlu cocuklar,,mutlu bayramlar!..