taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

26 Aralık 2013 Perşembe

nisagülün siparisleri

arkadasimin kizina yaptirdigi bebek örgülerinide sizlerle paylasmayi unutmusum.

ilk siparisi bu patikti.


sonrasinda buna takim olarak ceket ve sapkada calistim.
ayni takimi acik pembe rengindede yaptim.süsleme icin epey bi bekledim.incili birseylerdi hayalimizdeki.fakat almanyada aradigimiz büyüklükte inciyi bulamayinca elimizde olanlarla süsledik.


birini tasli ve kirmizi minik güllü süsledik.en cok begeniyi bu takim alsada benim favorim pembe olandi;) 


3-6 aylikken kullanabilecegi takimi.yine modelim instagramdaki @bebekbereleri nin modelinden alinti.atki ve eldiven ilavesiyle.




pembeyle kahvenin uyumu,,


cingiragi,,


ani defteri,,



saglikla geldi.hos geldi nisagül bebek.bende hosgeldin  demeye cennet kokusunu cigerlerime cekmeye bu yenidogan fotografi cekmek icin kullanilan takimla gittim.