taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

27 Aralık 2013 Cuma

hediye fikirleri- ev hediyesi

uzun zamandir evini ziyarete gitmek istedigim arkadasima sonunda gitmek nasip oldu.gitmeden önce kücük bir hediye almak istedim.öyle bise olmaliydi ki hem sirin görünmeli hemde cok pahali olmamaliydi.tahamla markete girdik dolandik.tabaklar servislikler ufak süs esyalari arasinda gezinirken neden kendi birlesimimi yapmayayim ki dedim.önce bir kupa begendim ve aynisindan kendimede aldim tabiki:) sonra bir ekmeklik buldum.ekmekligin icerisine kupa yanina yakin renklerde bir pecete.e kupada icmesi icin ikisi bir arada kahve.kahve tatlisiz olmaz dedim birde yanina cikolata.
cikolatanin aynisindan tahamada aldik ama ona aldigimiz cikolatayi evde unutunca taha bey gittigimiz yerde hediyenin cikolatasini yedi:) 

hazirladigim hediyeyi birde seffaf folyayla paketledim.


bence bi borcam yada tabak canaktan daha sirin  bir kac parca ufak seyi birlestirip hediye olusturmak.

sizlerede fikir olmasi babinda paylasmak istedim.