taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

2 Kasım 2013 Cumartesi

,,,



insan susmaktan yorulur mu? ben yoruldum! konusmak yazmak istiyorum satirlarca, sayfalarca.yüregim yangin yeri.konussam dilim yanacak, yazsam klavyem.delilikle velilik arasindandaki ince cizgideyim.kahkahalarim gözyaslarima karismis.dostlarimdan dua dileniyorum. benim dilim dönmüyo.bir aklim allahla kulun arasina araci girmemeli diyor.neden birilerinden dua istersin kendin et duani! bir aklim kim bilir hangi kulunun duasina karsilik verecekte senin yüregin felaha erecek!


bu yaz kayseride gittigim bir sohbeti animsiyorum birden.kur'an-i kerimde 40 yerde "müminler felah bullur" diye geciyo.felah bulmak icin önce zorluk gelmeli demisti üstad.ZORLUKTAN SONRA FELAH BULUNUR.en zoru yasamali ki arkasindan felah gelsin. o günden sonra hep daraldigimda insirah sursini okurken düsündüm.bu kadar zor olmazsa felahta bulamam.
notlarimdan hatirladigim kadariyla muhittin arabi diyor.
Allah cenneti yaratti.konus dedi.
"gad eflehal müminun""müminler felah bulur" buyurdu.
efleha=ferah
nasil felah bulunucak?ic alem allah ve rasulüyle beraber olursa.

bazen ic sikintilarim o kadar uzun sürüyor ki(tabi buna neden olan dis sebepler var) nerde eksik yapiyorum ki diyorum allah beni felaha ulastirmadi.belkide ic alemdeki allah ve rasulüyle beraberliktedir eksiklik.  



lale..tasavvufta allahi simgeler.hem Allah lafzindaki harflerle laledeki harfler aynidir hem ebced hesabi denilen hesapta her ikisininde harflerinin toplami 60 tir ve ebced hesabinda lale allah lafzina esdegerdir.tasvvufta lala allahi simgeler, gülse peygamberi.



gülü ve laleyi gördügümde sadece allah ve rasulünü hatirlamak istiyorum.beynimdeki fazlaliklar silinsin istiyorum.yüregimdeki bu sizi dinsin sadece Allah aski sizlatsin sol yanimi.ve yarimi solyanim diye telefonuma yeniden kaydedecek kadar güveneyim tekrardan.cok seymi istiyorum??