taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

21 Aralık 2012 Cuma

kisiye ozel bebek... iyiki dogdun sevdicegim

yapabilir miyim , yapamaz miyim diyerek basladim ormeye.orme asamasinda en cok taha ve onur heyecanliydi.
kac gunde orersin diyerek gun saydilar.bittirdigimdeyse paylasamadilar bir turlu.



onur:dayim nerde yenge?
ben:tv izliyo
onur: gercek dayimi demiyom orgu dayim nerde?
ben:dolapta
onur:alayim mi?
ben: al
taha: alma onu menim babam o
:))





once oruldu.sonra cocukluk gunleri yaad edilerek kiyaferler dikildi.cocuklende sindy bebek kiyafeti dikmeyi cok seven ben; hala dikiyo olabilmeme cok
sevindim.dikemeseydim birde terzi bulmak zorunda kalacaktim.
en son paketledik bebegimizi.banti taha acti, onur yapistirdi derken el birligiyle hediye edilmeye hazir hale getirdik.





bir diger hediyede oglu ve yegeninden.
karton olmadigi icin normal kagittan yaptik.aslinda renkli kartondan cok daha cici olabilirdi.
onur ve tahanin ellerini kagida cizdik.kestik ve uzerine birine seni bu kadaar seviyorum..digerine ich liebe dich so..yazdik.



onura gore " ben daha cok almanca anliyom. ondan benimkini almanca yazdik demi yenge" tahaya gore " mende daziim(bende yaziyim)".bana gore cocuklarla gecirilen yorucu ve eglenceli bir aksam.