taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

27 Aralık 2012 Perşembe

hasat zamani

ne ekersen onu bicersin diye bosa dememis buyukler.ektiklerimi harfiyyen biciyorum.soyleki;

taha dun aksam onu uyumasi icin yatirirken gozlerime dokundu"anne ne duzel dozlerin var" dedi.lakin ben onu hep be guzel gozlerin var diye seviyorum.
sonrasinda kaslarima dokundu bu ne dedi.kas dedim. benimki nerde diyerek elini gozune alnina sacina surdi fakat nir turlu bulamadi.bulmasina yardimci oldugumdaysa sevinerek " buudaymiiss" dedi.

...


bu sabah asagiya du icmeye indim.geldigimdeyse " anne bi daha benu birakip gitme" demesin mi.dun tahayla bi kac saat ayri kaldigimizda taha eve geldiginde kurdugum cumleydi bu.seni cok ozledim bi daha beni birakio gitme tamam mi?

...

gecenlerdeyse onurla oyun oynuyonlar.onur tahanin sinirlenmesini cok seviyo.surekli onu giciklandiriyo.tahanin bu defa kurdugu cumle"ouuu beni deli etme" evt gectigimiz hafta onur ve tahanin simarikliklarinda hep " beni deli etmeyin" dedim.

hasat zamani gelmis oglusumda.ektiklerimi biciyorum yavas yavas.

her zaman iyi ornek olmak,iyi seyler ekip, iyi seyler bicmek duasiyla...