taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

23 Eylül 2012 Pazar

tahamdan secmeler

tahamin sn  zamanlardaki hatiralarini blogda yazmak yerine facebook yada instagramda paylasiyorum.kalici olmasi babinda o paylasimlarimi buaya aktarmak istiyorum.

24.08.12
taha:anne cisim deldi.
ben:yap altins kim inicek simdi tuvalete.
taha:bedim yokki menim bedim yokki.bak bediim yokki
 
23.08.12
taha: aypom iddiyom ben
ben: napican aypomu
taha: dedim(resim) batacam(bakacam)
 
22.08.12
cizgi filmde simdek cakar. taha heyecanla: anne dammur maayoo( yagmur yagiyo) :D
 
22.08.12
henuz uyumamisken ben, taha uyanir.tekrar uyuyabilmek icin kendi kendini sallarken bana seslenir:annee
ben: efendim
tahadan ses gelmez.
ben:uyuyamiyon mu annecim
taha: hii uuyamiyom.
ben: uyuma o zaman beraber konusalim biraz
taha: uuyum anne
ben:uyuma anneem
taha: uuyum anne
:)))
 
14.08.12
anne: taha patates de
taha: bapadet
anne gulerek tekrar eder.bapadet
taha: sende de
anne: bapadet
taha guler:)))
 
temmuz
 
iftarda rahat edeyim diye zahayi yatirdim.ezana 2 dk kala cidim geldi diye kalkti.
ben:makarna yersen asagi,yemezsen yukari yataga sec bakalim
taha:anne oouuc accam ben.
ben saskin,mutlu...
 
+++
masada duran zarflara bakar taha.ve sorar:anne kim dirtti?
ben:dede yirtmis oglum.
taha:deden(neden) yirtmis?
ben:dedeye gelmus o zarflar.
taha:hep dede dapti hep.
ve gun itibariyle nol sorulu gunler beni bekler.sahi ne kadar surer bu her cevaba yeni bir soru sorma durumu:(
 
+++
cay icerken tv izleyelim dedik ama acilmadi.
taha:hep ouu (onur) dapti hep
:))
bugunlerde tahanin meshur lafi:hep ... dapti hep
 
+++
sahurda bugun taham misafirim. aksamdan kalan caydanligi bosaltiyorum.
taha:anne dooldu?
ben:bise olmadi
taha:ee' oldu.hep baba dapti
:))
 
+++