taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

12 Nisan 2012 Perşembe

yalniz..

kim demis kimsem yok diye?
beni benden iyi bilen rabbim var benim.yuregimi daralinca felaha erdiren,her zaman varligini bir sekilde bana hissettiren...
hani kimi zaman olurda baska sevgiler golgeler ya onun sevgisini.. bu bazen mal mulk bazen es dost kimi zamanda evlattirya.. hani o kiskanir ya baska sevgiler onun sevgisinin onune gecince.. hatirlativerir kendini.. hani yalniz birakir ki kulunu;kendine donsun diye.

oyle muhtacimki sana.. ekmek gibi..su gibi.. yar gibi.. evlat gibi..


bi tek seni sevsem.diger butun sevgiler basamak olsa sana ulasmama.


ben aciz bi kul! seni sevmeyi beceremeyen!

yalnizmisim!hic seven yalniz kalir mi?


kimse sevmesin beni.vermesin deger.elinden gelen alsin elimdeki imkanlari.senide alamazlarya kalbimden.seccademi alamazlar ya.bizim bulusmamiza engel olamazlar ya.

bi tek sen sev beni allahim! bi tek sen!