taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

21 Mart 2012 Çarşamba

bahar

gunesi gordum dustum yollara.minigim gordugu bir kusun pesinde bense onun pesinde.

gunesi gordum dustum yollaraki dunyayi aydinlattigi gibi icimide aydinlatsin.sehrimi isittigi gibi icimde isitsin.

bahar! son degil ilk:)

ilkbahar!

bahar geldi icim ayaz icim kis diye yazmistim twitte.fakat bi dusundumde soyle..icimde bahar..icim ayni ilkbahar.gunes acsada ceket almazsan usuyosun.aldatici gunes bahar gunesi.yaz gunesine benzemiyo.icim bahar..ilk bahar.bi gun gunesli, bi gun yagmur.

gunesi gordum dustum yollara..

icimde buyuyen sustukca cogalan seyleri bosaltayim istedim heybemden.bosaltayim ki yukum fazla gelmesin.fazla gelipte yormasin,yavaslatmasin beni.


gunesi gordum..dustum yollara..yanimda yol arkadasim oglusum.. disimda oglusumla konusurken; icimde kendimle konustum,hesaplastim.yeni kararlar aldim.

gunesi gordum dustum yollara..
bol bol dusundum yollarda.kendimle baristim.icimle baristim.benimle barismak isteyene actim kapimi.istemeyene kapamadim ama.isteyecegi,donecegi gunu beklemeye koyuldum kapim acik.