taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

4 Ekim 2011 Salı

sonbahar

Dört yildir sanki bu sehirde yasamamisim.sanki ilk defa gelmis bu sehre son bahar.
Dün sabah icim daralarak basladim güne.Sebepsizmiydi bu daralma,yoksa sebebi vardida ben mi bilmiyordum yada bilipte bilmezden mi geliyorum.karmasik duygular icerisinde bocalanirken oglusumla yürümeye karar verdik.ayaklarimiz bizi önce sevdicegimin yanina sonrada parka götürdü.sonbahari izledik beraber.sonbahari icimizde hissettik.

Sonbaharin kasveti cöktü sanki icimize.daha bi buruklastik.daha bi durgunlastik.Önce agaclar gibi hissettim kendimi.sebebi bilinmez bir solgunluk bi yorgunluk.Onlar her esen rüzgarda bir kac yapragini döktükce benimde icimden biseler kopup gidiyordu sanki.Guya parka sitres atmaya keyiflenmeye gelmistik.Derken adim makinami elime basladim reim cekmeye.

gazellerin üzerine düsen günesi farkettim önce..

gazellerin arasinda kosusan oglusumu sonra...



Hayatta hüzün elbette vardi.Ama hayat sirf hüzünden ibaret degildi.Hüznün yaninda hep sevinilecek sükredilecek bir seyler vardi.Ve sonbahar bu sehirde baska güzeldi...

derken kumlara daldik oglusumla.kumda oynadik kum savasi yaptik.cocuklugumu animsadim.ne severdim toprakta oynamayi..





Ana ogul kuma bulandiktan sonra hüznümüzüde alip, yanina güzel dugular ekleyerek evin yolunu tuttuk.