taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

1 Ekim 2011 Cumartesi

caillou cilginligi

Bir hayranliktir gidiyo bizim evde.onunla yatar onunla kalkar olduk.Basliktanda anlayacaginiz gibi kayyudan bahsediyorum.oglumun deyimiyle aaaayyu.
uyaninca ilk onu görüyo minigim.babasi bu cocugu sen kayyu manyagi yaptin desede ben sadece oglum sevdigi icin etrafini onun sevdigi seylerle donattim.
iste halamizin aldigi duvar stickerlarimiz




Basucu oyuncagimiz



bazen onunla gezmeye cikiyoruz bazen mama yediriyoruz.babamiz kiziyo tabi oglani kiz oyunlariyla oynatiyosun diye.ama olsun en azindan baba oluncu bebegine mama yedirir belki:))



Birde hikaye kitabimiz var teyzesinin aldigi.onada bakip aayyu diyoruz.sonra kayyunun kedisine havhav diyoruz.


Hersey bir yana seviyorum ben bu cizgi filmi.sadece kücükleri degil büyükleride egitiyo bence:))kayyu bizim aileden biri oldu.
gecenlerde halamiz tasinacak ev numkarasi 17ymis.bende dedimki aaa kayyuda 17 numarada oturuyo.o ilk etapta anlamadi tanidik birinden bahsediyorum sandi sonra epey güldük.ne olmus yani o bizim aileden:)))
sonra babamiz gecen gün bu kayyuda diye baslayan bi elestiri yagmuruna tutmustu ben hemen savunmaya gectim.adamcagiz sok oldu tabi.saskin bakiyo.ne bakiyon öyle o benim ikinci evladim :))
iste bizim evde kayyu hayranligi...ana ogul devam ettiriyoruz bakalim...bir seneye kalmaz yerini cars alir simdilik kayyunun tadini cikaralim:))
Aaa unutmadan bir fotograf daha var sizlerle paylasmak istedigim.oglusumun dogumgunune gelen misafirlerimize dagitilmak uzere örülmüs minik kayyularimiz