taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

28 Temmuz 2011 Perşembe

gummy bear veya 11880


Bugün kendimi daha iyi hissediyorum.gribi henüz tam anlamiyla atlatamasamda daha iyiyim.hastayken derman buldukca ördügüm gummy bear i bu sabah tamamladim.oglusum sabah uykusunda.uyaninca verecegi tepkiyi merak ediyorum.en sevdigi reklam karakterlerinden birisi gummy.öyleki izindeyken uyumadiginda bu reklamin ingilizce versiyonunu dinleyerek uyuyodu.neden ingilizce diyeceksiniz.dil ögrensin diyemi.hayir alakasi yok.türkcesi kisa ingilizcesi uzunda ondan.
aslinda yapilisinida yazicaktim ama simdi canim istemedi.belki ögleden sonra yazarim:))ben cok sevdim bu gummycigi.
Tatil bitti.simdi hayata kaldigimiz yerden devam edicez.bi yapilacaklar listesi cikardim kendime.örülecek gurumiler ve okunacak kitaplar.ramazanda yaklasti.okunacak listeme mukabelenin yanisira birde meal hatmi ekledim.birde pisirilecekler listesi yapmak lazim:))burda aksam 9da oluyo.nasil dayanicaz diyorum ama orucun kendi hikmetidir heralde hic zorlanilmadan dayaniliyo.hazir oglumda uykudayken bende biraz dinlensen hic fena olmaz.saglicakla kalin