taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

2 Eylül 2015 Çarşamba

Seni beklerken


Ilk ceket ve yelek örmekle basladim seni beklemeye.nasilda merakli, nasilda sabirsizdim sana kavusmaya.
Önce üzüldüm erkek olacagini duyunca, sonrasinda alistim iki oglan annesi olma fikrine.ismini taha'ya uygun bise koymak istedim ilk basta.taha kurandan bir sureydi.tarik suresini de sana yakistirdim önce.abinle bir müddet tarik dedik sana.ama almanca teleffuzunun güzel olmadigindan vede almancada ı harfi olmadigindan babanin da cok istemesiyle mahir oldu ismin.


Kapi süsünü hazirladim sonra...

 
Teyzen mini minnacik sapka ördü sana.almanyanin eylülü soguk olur hastane cikisinda giyersin diye..


Halanin aldigi ilk oyuncaklara uygun bebek kostümü ördüm sana.dogdugunda foto cektirmek icin.


Taki yastigini hastaneye süs olarak götürecek,ayni tonlarda ördügüm battaniyeyi kullanacaktim.gri cizgili hastanede giymen icin tulum da almistim.hatta hastanedeki besigi süslemek icin sari tül ismarlamistim.alipta kullanmak nasip olmadi.


Hastanede ziyaretimize gelen misafirlerimize elyaf ve lavanta doldurulmus minik yastiklar isleyip diktim.


Evinmize gelen misafirlerimize de teyzemiz lavanta keseleri islemisti.


Ani defterimizi ilk duygular, güzel dilekler yazilsin diye hazirlamistim.


Evet erkendi henüz ama abinle ben seni beklerken öyle heyecanliydik ki 28. haftada yatagini kurduk..


29. haftada kiyafetlerini yikayip, ütüledik.
 
Sanki hissetmistik 31+5 te mide agrisiyle hastaneye yatip,, 33+5 te senin dünyaya gelecegini... Anneciginin bir ay senin 3 hafta hastanede kalacagini..

Herseyi ince ayrintisiyla düsünmüstüm.hazirliklarin hepsi birbirine uygun renk ve temadaydi.sari-gri ve ayak resmiydi formatimiz.hastane odani degilse bile, hastanede yatacagin besigi süsleyip gelen misaifrlerimize lavantali yastiklar, halanin yapacagi kurabiyelerden ikram edicektik.
Babannen izne gidip, sen dogmaya bi ay kala gelecekti.doguma büyük ihtimal halanla gidicektik.
Dogum fotografi cektirmek icin kostümler hazirlamistim.

Nedendi bütün bu olanlar.cok mu deger vermistim, sürekli seninle mi mesgul olmustu kafam,, Cok mu istemistim seni,, elbette imtihandi bu yasanilanlar,, illa bir sebebe baglamak olmazdi. 

Hastanede uykusuz gecelerimde kaderle ilgili ne cok dize gecmisti aklimdan.

Ilk günlerde necip fazilin dizeleriydi aklimda

"Kader beyaz kagida sütten yazilmis yazi,elindeyse beyazdan gelde siyir beyazi."

Sonrasinda sezai karakocun

"Sakin kader deme kaderinde üstünde bir kader vardir.ne yapsalar bos göklerden gelen bir karar vardir"

Evet göklerden, yardanimdan gelen bir karar vardi.ne benim belirledigim hastanede, ne kendi doktorumla olmustu dogum.ne de beklenilen tarihte.