taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

20 Aralık 2014 Cumartesi

Amigurumi kapi süsü

Internette kece ile yapilmis bir kapi süsü fotografi gördük tahamla.ikimizde cok begendik.anne bunu bana yapar misin? dedi minigim büyük bir heyecanla. Burada böyle büyük kece yok yazin izinden kece alalim da yapayim dedim bende. Ee o zaman örersin sende dedi.bende kollari sivadim.


25 zincirle basladim ve zinciri birlestirip dönerek,yuvarlak boru seklinde ördüm.en son icini elyafla doldurup dikerek birlestirdim.


Bir minik aslancik ördüm, bir tane de kupa..


Amigurumi harfleri smilenanin blogunda görüp bayilmistim ama bir türlü basina gecipte örmek nasip olmamisti. Bu kapi süsü sayesinde bunuda denemis oldum. harflerin örülüsü biraz ugrastirici ama sonuc harika.