taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

23 Eylül 2014 Salı

Her sey de biraz sen varsin!!..



Her sey de biraz sen...her yerde biraz sen..


Yemek yedirme cabalari sonucu ortaya cikan isim yazili puacalar..


Puacalari gördügünde gözlerindeki isiltidan etkilenip hamur kizartmasiyla ismini yazmalar..annelik bir parca yaraticilik istiyor sanki..cicekli,ördekli tost ve krepten sonra isim yazili unlu mamüllere gecis; hep sana bir seyler yedirebilmek ve yemegi eylenceli hale getirebilmek adina.



Ismini görünce yasadigimiz mutluluk ayni.seninki cocukluktan ileri geliyo.sahipleniyosun adini yazarken kullanilan harfleri.benim diyosun.benim adim.benim tiiim.t harfine tahanin tisi diyosun ya hani.her gördügün yerde mutlu oluyosun.sen mutlu olup benim mutlulugumu ikiye katliyosun.



Kres cikislari hep ayni yerde ayni soruyu soruyosun bir yildir."anne buraya neden benim adimi yazmislar?"her seferinde kendi soruna kendin cevaplar ariyosun."anne beni sevdikleri icin mi yazmislar?" "Anne bizim evin yolunu mu gösteriyo ondan mi yazmislar?"



Her sey de biraz sen!...her yerde biraz sen!...