taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

3 Şubat 2014 Pazartesi

ne tatlidir okul kirmak


Gecen haftaydi.oglusun cani krese gitmek istemedi benim canimsa götürmeyi istemedi.taha "anne okula gitmesem bugün" dedi. Ben önce"baban niye gitmedin derse " dediysemde ana-ogul felekten bi gün calmak hicte fena fikir degildi sanki.O zaman dedim babana hasta oldugunu söyleyelim. Zaten hafiften öksürükte basliyodu."anne" dedi taha."atesim var dersem babam bakar anlar.öksürüyom diyelim"
Önce güzel bi kahvalti ettik oglusumla.oglusun odasinda yer sofrasinda.piknik yapmak cok eylenceliymis tahama göre.


Sonra oyun hamuruyla oynadik bir müddet.bana eziyet gibi gelsede o yine cook eylendi.



Sonra bir gün önce aldigim rengarenk a4 lere resim yapma zamaniydi.bir yandan kuzeniyle konustu telefonda bir yandan ciziktirdi bir seyler. Bak abim dedi sende büyü benim gibi resimler yap.ben sana ögretirim dedi.bir kagit alican annenden sonra kalemlerinle böle böle cizecen tamam mi.benim annem resimlerimi cok seviyo dedi birde.



Hava cok soguk degildi.bebek arabasiyla gezmek istedi.babasinin isyerine gittik yürüyerek.uzun zamandir bu sekilde gezmeyen taha yine cok eylendi.bense uzun zamandir yürümedigim icin yoruldum.


Babasini  bürosundada kendince resim yapti.kapinin girisine yapip yapistirdigi kagit (ilk basta arti isareti olan) burasi kapali gelmeyin demekmis.diger resimlerdede ne yaptigini anlatmisti ama su an hatirlamiyorum.
Babasi neden okula gitmedin deyince benim gözüme bakti suclu suclu.sonra canimiz böyle istedi bugün dedik.

Ne tatlidir okul kirmalar.biz biraz erken mi basladik ne kres kirarak :))