taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

21 Ocak 2014 Salı

Dört

tahamin dogum gününe bir hafta kala basladim hazirliklara.kreste arkadaslarina hediye etmek icin parmak kuklalar yapmayi düsündüm.tahanin gördügünde verdigi ilk tepki"anne böye sac oymaz.sadece lara benzemis.bu insanlari tekrar ör"



Epey bi agladi simarik kuzu.bunlar arkadaslarima benzememis.böle sac oymaz bi daha yap diye.



kendi bebegini ve larayi kenara ayirt etti.anne laranin böle saclari var.anne isimlerimizi yaz yoksa ögretmen bilemez hangisi ben hangisi lara diyerek.söyledigini yaptim kuzunun.ikisinin üzerine isimlerini yazdim.



Kuklalar tamamlaninca sira evde eylenmelik biseler yapmaya geldi.dogum günü öncesi gece ani cercevesi yaptik tahamla birlikte.duvarimizdan stickerlarimizi ödünc aldik :) ertesi günü bekleyemedik cikti almak icin ve elimizde yazdik.



Dogum günü sabahi sevinsin minigim diye kahvaltida minik bir kekin üzerine mum koyup masaya getirdim.önce yildiz sacandan korktu.sonra neden arkadaslarim gelmeden basladi dogum günüm dedi.sonra neden kücük pasta yaptigimi sordu.



Kahvalti sonrasi tahanin istegi üzerine tac yaptik keceden.bir diger secenekte tisört yapmakti.



Taha tac yapmayi secti.kestigim kecelere minik elleriyle yapistirici sürdü.



Pastamizi hazir aldik.taham biraz miziladi.neden simsekli degildi.halasi söz vermisti felan filan.tatli dille anlatmayi basaramadim.simsekli pastayi kreste arkadaslariyla yiyecekti.lakin tahaya laf anlatabilmek ne mümkün.



Evde kuzenleriyle kutladigimiz dogumgününde hediye olarak fosforlu cubuklar aldik.almanyada yasayanlar bilirler kiki.kikten 1€ dan 10 cente düsmüstü cok önceden bende almistim birsürü birsürü.büyük halkalar yapabilecegin gibi minik minikte bilerstirebiliyodun bu fosforlu cubuklari.e hal böyle olumca epey eylendik cocuklarla.



Isigi bi acip bo kapatarak epey eylendik.buda karanlikta parlayan fosforlu cubuklarin bilezik versiyonu.



Ve kres icin halasinin yaptigi pastasiyla, tahanin hayran hayran pastasini izlemesi.



Son olarakta krese götürdügümüz arkadaslarinin hediyesi 



senin gibi bir melegi bana verdigi icin rabbime ne kadar sükretsem az.iyi varsin oglusum.iyiki dogmussun ve iyiki benim oglum olmussun.