taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

28 Eylül 2013 Cumartesi

bir izin üc dogum günü

ilk dogum gününü eniste beye hazirladik.gs temali olmaliydi.seker hamuru almak icin gittigimde beyaz hamurun ellerinde olmamasi hasebiyle cimen görüntüsü versin dedim ve yesil seker hamuru aldim.
 


tüm pastayi cimen görüntüsüyle kaplamak hayli zaman istedigi icin sadece dört köseye toplarin cevresine cimen yapmayi tercih ettik.






ikinci dogum günü kuzenimin oglusunundu.onun hazirlik asamasinda yoktum.hazira konmak güzel oluyomus;)


ikramliklarin fotografini cekmemisim.demekki post yaparim gözüyle bakmamisim;)

ve en özeli en güzeli;)

sudemin ki..

sudenin dogum günü gecmis ve hatta pastasida yenmisti.ama ben gelincede yapariz diye söz vermistik.arkadaslariyla ben varken kutlayacakti.önce konsept belirledik ve alisverise basladik.peceteler, tabaklar, seker hamuru, balon..



siyah seker hamuru bulamadigimiz icin kahve rengi kullandim.pembem yetseydi puanlar yapicaktim üzerine.yinede bir amatöre göre fena sayilmaz bence;)