taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

20 Ocak 2013 Pazar

ogluma mektup...vasiyetimdir...



canim oglum;
senin annen oldugum icin cok mutluyum ben.insallah sende ayni duygular icerisindesindir.
melek yavrum;
insallah seni buyutmeye omrum yeter de, huzur icerisinde gocerim ote dunyaya.su an uc yasindasin.bismillah demekten baska bir sey ogretemedim henuz.ne de guzel soylersin " biddiyyah" diye.dogumundan sonra ayni hassasiyeti gosteremesem de, hamileligim donemince hic keyfi kaza namazi birakmadim ben.anne karninda tanistirdim seni secdeyle.isterimki sende namaz kilanlardan olasin.isterim ki; bir gun arkanda saf durayim ve beraber kilalim.omrum yeterse ben sana ogretirim.yetmezse vasiyetimdir bebegim "namazini ogren,ve ogrendiginle amel edin.yani namazlarini kil."
sana birakacak malim mulkum yok.fakat vakia suresini tavsiye edebilirim.lakin vakia suresini duzenli okuyan gecim sikintisi cekmezmis.omrum yeterse ogretirim.ama eger yetmezse sen mutlaka kur'an okumayi ogren.hergun olmasa bile haftada bir gun annecigin icin bir yaprak kur'an oku ve ruhuna gonder.
senin icin ne kadar endiseleniorum bir bilsen.musluman olmayan bir ulkede cocuk yetistirmek ne kadar zor bir bilsen.
seni cok seviyorum yavrum ve her gun dile getiriyorum bunu.bizim zamanimizda sevgiyi dile getirmek ayipti.ben aileme yuzum kizarmadan onlari sevdigimi soyleyememisimdir.sen soyle oglum.utanmadan, sıkılmadan,su an minicik yureginle " anne deni diiyom" dedigin gibi.her an, herkese soyleyebil.
helalinden kazan, helalinden yedir ailene.helal lokma herseyin basidir bebegim.
ve yine vasiyetimdir.eger omrum yetmezse; evlenecegin kizin dis guzelliginin yani sira ic guzelligine de bak.dili,irki ne olursa olsun; ama lutfen musluman olsun bebegim.


seni canindan cok seven annen