taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

5 Mayıs 2012 Cumartesi

un!

bu sabah tahamla dustuk yollara.yagmur baslamadan faydalanalim gunden dedik.yuruyerek markete gidicektik.sooyle bi dolanip eve donucektik.iyikide cikmisiz cunku ogleden sonra yagmur hic durmadan yagdi.
yolda giderken sarkilar mirildandik.bu gunlerde tahanin en sevdigi sarkilar arasinda cimbom marslari var. bu sabah mesela.uyanir uyanmaz le lela cicoo diye mirildaniyodu.cicoo cimbom oluyo.le lelaa da lay lay lay laylaylaylaylay laaayy oluyo.fanatik babadan fanatik ogul!hele bide tisortundeki gs armasini opmesi yok mu...

her neyse cimbom marslari esliginde markete gittik.markette beyefendi bir kiloluk un paketine sarildi.iddiyom( istiyom)diye.caktirmadan cikardim sepetten un paketini.yikti ortaligi bizimki.bidi bidi konusmasi var bide.anlayabilene askolsun.neyse tekrar girdik kasada siraya.bir paket un aldik.sarildi ununa.birakmadida.ben ayakkabi magazasini gezerken bizimki ununa sarilmis vaziyette dolandi pesimi.eve donus yolundaysa uyudu.temiz havadada ne guzel uyunur.hani biri beni koysa bebek arabasina bende uyurum:))
eve geldigimizdeyse acildi gozler.menim menim diyerek bebek arabasinin altindan unu buldu.direk mutfaga girdi.once tezgahi gosterdi oturtmam icin sonra hamur legeni olan dolabi isaret etti.legen cikinca cekmeceden bicak alip uzatti bana.acayim diye unu.
bende puaca hamuru yugurdum. yani. yugurduk oglusumla.
tahamin ogle uykusu saati gelmisti. akli kalmadin diyede miniminnacik bir tane mayalanmamis hamurdan acip tavada pisirdim.ona labne peyniri surdurup yedi.sonra geldi yanima "anne bidaa iddiyom" dedi.bir minik daha acip pisirdik.
ve ogle uykusuna daldi.o uyurken ben yaptiklarini dusunup gulumsedim.. o uyurken ben hayatimda oldugu icin sukrettim..o uyurken ben onu ozledim!..

telefonumu ust katta unuttugum icin bu anilari resimlestiremedim.ama unutulsun istemedim.bir gun buyuyupte anne ben cocukken nasildim diye sordugunda ac oku deyiverebileyim diyede not aldim buraya.