taha's mama blog

taha's mama blog
anne-cocuk,aile,bebek,amigurumi,örgü,süslü sofralar,hediye fikirleri,hasret,yasam..her telden blog...taha's mama blog...

18 Kasım 2011 Cuma

ayy disim cikti



furkan beyin sonunda disi cikti.bende ona kalici bi hatira olsun diye dis bugdayi anisina kücük bi hediye yaptim.önce amigurumi sanatiyla dis ördüm.sonra bunu ne yapsam ne etsem nasil süslesemde kalici bi hatira ciksa ortaya derken teyzesinin ceyizinden bi örtüyü yürütüp yuvarlak seklinde kestim.sonra icine kokulu cicek kurulari yerlestiricektim ama carsiya gitmeye üsendigim icin icine renkli bonbonlar koydum.yazicidanda ayy disim cikti yazisi esliginde disinin ciktigi tarihle birlikte birde foto ilistirdim.bence güzel ve kalici bi hatir oldu.sizce?
ve tabiki ilk dis fircasi ve macunuda yenesinden hediye:))



GÜLE GÜLE CÜRÜT DISLERINI FURKAN BEBEK.BOL CIKOLATA VE BONBON YEMELER:)